muzyka

czwartek, 16 października 2014

Rozdział XII

-Rodzicami chrzestnymi?-W pięknych oczach mojego mulata zaświeciły się promyczki -
-Tak kochanie -wyszczerzyłam się ukazując dołeczki-
-To cudownie! Kupimy wszystko! Kupimy wózeek i nosidełko i łóżeczko i wszystko!-gorączkuje się Zayn-
-Nie za dużo?-zaśmiałam się i weszłam do sklepu , rozejrzałam się i ujrzałam wielkiego pięknego misia-
-Zayn!-pisnęłam-Tutaj jest śliczny-pokazałam chichocząc na misia-
-Już myślałem że coś ci się stało-odetchnął z ulgą-
-Ooo troskliwy-musnęłam jego policzek i usmiechnelam się szeroko-
-Długo krążylismy po między sklepowymi półkami , zdecydowaliśmy się na wybranego przeze mnie misia i kilka ubranek dla dzidziusia. Po godzinie wróciliśmy do domu nie zastając chłopców, dostrzegłam katrkę na stole , podeszłam i przeczytałam :
,, Pojechaliśmy załatwić wszystko , aby było cudownie :) chcę oświadczyć się Sophii dziś wieczorem , czekamy . O 18 pod Big Ben'em :* "
-nie podpisał się ale wyraźnie dostrzegłam pismo Liama, wieczny romantyk. wyszczerzyłam się do kartki i zawołałam Zayna opowiadając mu o wszystkim. Najwyraźniej się ucieszył bo aż wypluł na mnie nalaną wcześniej do szklanki wodę
-Zaayn!-pisnęłam i zachichotałam-
-Przepraszam-złożył soczysty pocałunek na moich ustach
-Muszę się przebrać-szepnęłam patrząc mu w oczy
-Leć-musnąl moje czoło na co znów poczułam motylki w brzuchu , pobiegłam do łazienki i zdjęłam z siebie mokre ciuchy, zostałam w samej skąpej bieliźnie. Zaczęłam nucić solówkę mojego chłopaka gdy nagle ten wparował jak gdyby nigdy nic do łazienki -
-Zayn?!-stanęłam jak osłupiała , poczułam jak rozbiera mnie wzrokiem i zarumieniłam się
-J...ja przepraszam Liv, myślałem że jesteś na dole-tłumaczył się zakłopotany mulat-
-staliśmy tak przez jakiś czas jednak po kilku minutach oboje wybuchnęliśmy śmiechem , stanie i wlepianie w siebie wzroku nie było w naszym stylu więc szybko wziął mnie w ramiona i czule przytulił-
-Kocham cie aniele -szepnał mi na ucho , poczułam jego ciepły oddech i przymknęłam oczy, najwyraźniej zauważył to i musnął niepewnie moją szyję-
-Ja ciebie też mój księciu -w ułamku sekundy oboje poczuliśmy do siebie coś jeszcze większego , wpiłam się w jego usta z zachłannością lwa. Najwyraźniej się zdziwił moją reakcją ale zaraz jego ręce powędrowały na moje biodra, oderwał się po chwili i spojrzał mi głęboko w oczy-
-Chcesz tego?-spytał przygryzając dolną wargę-
Zawachałam się przez chwilę,ale kiedy tylko pomyślałam o jego czułych pocałunkach na moim ciele od razu z moich ust Wyleciało dźwięczne.
-Tak.-uśmiechnęłam się lekko , Zayn wziął mnie na ręce i powoli kroczył do sypialni nie przerywając pocałunku.  Wniósł mnie do swojej sypialni i położył delikatnie na łóżku, oparł łokcie po bokach mojej głowy , całował moją szyję za każdym razem zjeżdżał odrobinę niżej . Po 20 minutach opadł zdyszany obok mnie.
- Kocham Cię - szepnął do mojego ucha
- Ja ciebie też - uśmiechnęłam się , opierając głowę na jego klatce piersiowej.
- Jejku ile ty masz tych tatuaży - zachichotałam
-Jeszcze mam zamiar wytatuować sobie ciebie - objął mnie ramieniem
- Gdzie ? - przygryzłam dolną wargę
- Tutaj - dotknął swojego lewego przed ramienia.
- Ojej Maliczku jesteś cudowny - spojrzałam w jego oczy
- Która godzina ? - dodałam po chwili
- 17 :30 - powiedział patrząc na zegarek
- Zayn zbieramy się - wyskoczyłam szybko z łóżka ubierając bieliznę
- A no tak mieliśmy iść pod Big Ben'a - zaśmiał się mulat
- Ogol się bo wygladasz jak dziad - zachichotałam
- I tak mnie kochasz - uśmiechnął się
- Pff - pstryknęłam go w nos
Weszłam do swojego pokoju i zaczęłam szukać jakiejś sukienki. Wybrałam granatową z lekką koronką , do tego czarne szpilki .  Mulat ubrał się w marmurkową koszulę i dżinsy , do tego biale trampki. Chwyciłam  jeszcze torebkę i byliśmy już gotowi do wyjścia , gdy w pewnym momencie zadzwonił telefon Zayna.


5 komentarzy:

  1. Dziewczyno, masz na prawdę wielki talent! Kocham czytać Twoje ff. Zayn taki słodki. ♥ Pisz dalej takie cudowne utwory, bo jesteś w tym genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz szybko bo w pol godziny przeczytalam calego bloga i jak cos.informuj mnie na tt @KlaudiaReal ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział :) w wolnej chwili przeczytam całego bloga, bo strasznie mnie zaciekawił ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dawaj nexta.Czekam z niecierpliwością xD

    OdpowiedzUsuń