muzyka

sobota, 7 czerwca 2014

Rozdział IV

Kiedy dziewczyna poszła  na górę wziąć prysznic  , ja i Zayn  zaczęliśmy sprzątać dom , bo niestety chłopaków nie można zostawić samych w domu .
- Coś jakoś dziwnie między tobą a Liv - zdziwiłem się ,  pytając Zayna
- Pogodziliśmy się i  tyle - odpowiedział
- O boże .. - nagle chłopak zaniemówił , ponieważ dziewczyna weszła do salonu w samym ręczniku
- Niall zabrał mi bieliznę - zaśmiała się
-  Haha - zaśmialiśmy się oboje
- Nie masz innej? - spojrzał na nią mulat
- Ta jest moja ulubiona - dziewczyna uśmiechnęła się
- Pomóc Ci ? - zaproponował jej
- Jakbyś mógł - uśmiechnęła się
Do domu weszli Niall  , Harry i Louis , śmiejąc się z nas.
- Niall gdzie schowałeś moją bieliznę ! - krzyknęła Liv na swojego brata
 - Ty się tak chłopakom pokazałaś  ? - spytał Niall , swoją siostrę
- A niby jak się miałam ubrać? - spojrzała na niego
- Ja Ci jej nie schowałem - oznajmił irlandczyk
- Louis? Harry? - dziewczyna spojrzała na chłopaków  , którzy tylko się śmiali z obiegu sytuacji
- Emm my nic nie zrobiliśmy - zaśmiali się
- Oddawać mi ją - powiedziała dziewczyna
- Ale my nic ci nie wzięliśmy  - oznajmili
- No to będę chodzić tak przez cały wieczór - powiedziała dziewczyna i poszła na górę
- Mi to tam pasuje !   - krzyknął  Zayn , śmiejąc się

                                                                     *  Z Perspektywy  Liv *
Weszłam na górę po schodach i  wyciągnęłam jakąś piżamę i poszłam się ubrać . Zeszłam na dół do chłopaków  , którzy się śmiali.
- Idź się przebierz - powiedział stanowczo mój brat
- Nie - odpowiedziałam
- Musisz mnie denerwować  co nie ? - Horan wziął mnie na ręce
- Puszczaj mnie  pajacu ! - krzyknęłam
- Nie ! - zaśmiał się
- Zayn weź go ! - próbowałam się wyrwać
- Już Cię ratuję ! - zaśmiał się , biorąc mnie do siebie na ręce
- Dziękuję Ci - zaśmiałam się  , schodząc z rąk Zayna
_________________________________________
Przepraszam , że taki krótki , ale brak weny :c

1 komentarz: